Pievienots 12.09.2018
Mazāk kā pirms 2 gadiem, 2016. gada novembrī, sabiedrībai atklātais jaunais C3 jau ir pārdots 400 000 eksemplāros, no kuriem 160 000 ir pārdoti kopš 2018. gada sākuma. Citroën daudzveidīgā pilsētas auto trešā paaudze ir negaidīti veiksmīga, ko apliecina C3 pārdošanas apjomu Eiropā izaugsme par 12% 2018. gada pirmajā semestrī, ierindojot šo automašīnu TOP 5 savā tirgus segmentā.
Citroën auto klāsta dižpārdoklis, jaunais C3, ir pirmais modelis, kas sniedz būtisku ieguldījumu uzņēmuma agresīvās pārdošanas stratēģijas īstenošanā: pirmajā 2018. gada semestrī Citroën starptautiskie pārdošanas apjomi pieauga par 9% (salīdzinot ar 2017. gada pirmo semestri), sasniedzot lielākos pārdošanas apjomus Eiropā pēdējo 7 gadu laikā.
Citroën C3 valdzinājumu atspoguļo plašais aprīkojuma klāsts, kuru izvēlas pircēji: