Pievienots 12.09.2018

Citroën C3: 400 000 pārdotu automašīnu mazāk nekā 2 gadu laikā!

2016. gada novembrī pārdošanā nonākušais jaunais C3 ir jau sasniedzis 400 000 pārdoto vienību, tai skaitā 160 000 automašīnu kopš gada sākuma, kas to padara par Citroën dižpārdokli. Eiropā pasūtījumu skaits pirmajā semestrī pieauga par 12%, kas ļāva jaunajam C3 iekarot TOP 5 pozīciju savā tirgus segmentā.

Mazāk kā pirms 2 gadiem, 2016. gada novembrī, sabiedrībai atklātais jaunais C3 jau ir pārdots 400 000 eksemplāros, no kuriem 160 000 ir pārdoti kopš 2018. gada sākuma. Citroën daudzveidīgā pilsētas auto trešā paaudze ir negaidīti veiksmīga, ko apliecina C3 pārdošanas apjomu Eiropā izaugsme par 12% 2018. gada pirmajā semestrī, ierindojot šo automašīnu TOP 5 savā tirgus segmentā.

Citroën auto klāsta dižpārdoklis, jaunais C3, ir pirmais modelis, kas sniedz būtisku ieguldījumu uzņēmuma agresīvās pārdošanas stratēģijas īstenošanā: pirmajā 2018. gada semestrī Citroën starptautiskie pārdošanas apjomi pieauga par 9% (salīdzinot ar 2017. gada pirmo semestri), sasniedzot lielākos pārdošanas apjomus Eiropā pēdējo 7 gadu laikā.

Citroën C3 valdzinājumu atspoguļo plašais aprīkojuma klāsts, kuru izvēlas pircēji:

  • o Gandrīz 40% no visiem pasūtījumiem ir iekļauta augstākās pakāpes komplektācija (3. līmeņa 'Shine'),
  • o Vairāk nekā 65% no visiem pasūtījumiem iekļauj divu krāsas toņu opciju,
  • o Vairāk nekā 55% no pārdotajiem auto ir aprīkoti ar Airbump®,
  • o Gandrīz 25% no pārdotajiem auto ir aprīkoti ar individuālu interjera krāsu.
  •  
Darbvirsmas versija Powered by Motorway